IFBB

Aktuality / MXM trénink

MXM tréninková jednotka

Jak už jsem psal o tréninkové jednotce dříve mé zkušenosti a poznatky. Tak dnes Vás čeká malá reference mých svěřenců na MXM trénink. Nechal jsem kluky jet podle tréninku, každého z nich jsem ji na nějaký trénink vzal do parády, aby viděli jak má vypadat správné tempo, technika, provedení a jednotlivé variace. Do tréninku jsem jim sice vše napsal, ale jak jsem si všiml většina si to moc nepročetla! Poprosil jsem je tedy, aby něco málo o tréninkové jednotce napsali po jejich dokončení.

Daniel Machovský:
"MXM trénink - za měsíc brutální nárust síly a zkvalitněni hmoty .. na benchu ze 100kg pro 6op skok na 130kg pro 6op , incline bench z 90kg pro 6op na 120kg pro 6op ... na každém těžkém cviku jsem se zvedl nejmíň o 20kg ! 3x týdne cvičení, takže skvělé i pro lidi, co nemají tolik času, lepší, jak korte protože to neni to samé pořád dokola a těšíš se na každý trénink, ze tam je něco nové! Za mě super;) "

Daniel Kořínek: 
" K MXM bych chtěl napsat, že se mi trenink určitě libil, intenzita která u tohodle tréninku je klíčová se mi prosadila. Váhy šly dost nahoru a s něma i kvalita svalů, určitě bych trénink doporučil vyzkoušet, stojí to za to. Po MXM se mi povedlo nabrat cca 4kg. Za dobu, co jsem pod Milanovým dohledem, což jsou cca 3 měsíce se mi povedlo nabrat cca 8kg! "

Filip Šoška:
" MXM se mi líbil přibral jsem asi kilo, ale nevim jestli jen tuku nebo i nějaký sval... ale nijak jsem se asi v ničem nezlepšil... spiš jsem se snažil zlepšit tu techniku u jednotlivých cviků... konečné výsledky dřep 3x150Kg, mrtvola 2x170Kg, prsa se asi nějak nezvedla jen se mi snad zlepšila technika... na tréninku se mi líbilo, že jsem po něm opravdu cítil, že jsem cvičil a delši pauzy aby se to dalo udychat... "

Lukáš Bína:
" MXM trénink . pocity jsou takové, že u mě nejsou až tak velké příbytky svalové hmoty za měsíc tréninku mi šlo asi 1 kilo nahoru , ale zase se musí uzna,t že kvalita svalů je větší a hloubka svalů lepší . Břicho pro mě bylo asi nejvíc náročné, ale vydřelj sem si každý trénink a myslím že se to vyplatilo . Viditelně se břicho zlepšilo . No a co se týče příbytků síly, tak jsou velké! Začínal jsem třeba s mrtvým tahem na nějakých 170 kg 4x max a skončil jsem na 200 kg 6x a s maximálkou na 222kg 1x co je si myslím slušné na mou váhu 83kg . Dřep se na posledním tréninku vyšplhal na 200 kg z původních 160 kg takže pro mě zase velký úspěch . Celkový dojem je takový že trénink MXM má nějaký smysl a stojí za vyzkoušení! "

Vojta Baránek:
" Trénink MXM bych hodnotil kladně. Ze začátku mi trénink dělal trochu problém, jelikož je to náročný trénink, při kterém se musí dodržovat určité tempo, ale postupně se to zlepšovalo. Za uplynulé 4 týdny jsem zaznamenal zvýšení síly a na váze přibyly 2 kila bez tuku. I když nemám nohy příliš v lásce, tak z tréninku MXM mě bavily asi nejvíc. Určitě se k tomuto tréninku ještě někdy vrátím! "

Lukáš Váňa:
Pro mě trénink MXM byla hlavně zajímavá a super změna. Byl jsem zvyklý hlavně na split. Měl jsem chvíli po závodech a tento trénink byl pro mě vážně náročný. Snažil jsem se vždy jit do toho na 100% a řekl bych že výsledky jsou velmi kladné jak svalově, tak silově. Třeba mrtvý tah ze 2x180kg na 2x200kg, bench ze 2x110 na 2x140 a na dřepu se to moc nehlo ale určite mám trénink v plánu opět zkusit Emotikona smile určitě bych doporučil všem ať ho vážně zkusí!

Jiří Kováč:
Jedním slovem... MXM trénink = špička! Opravdu, neříkám to jako Milanův svěřenec, ale jako člověk, který dostal možnost si trénink vyzkoušet. Naprosto dokonalá změna od mých trénink splitů, nejdříve jsem tomu nevěřil, protože podle mě, chodit,, pouze,, 3 x do týdne cvičit, mi přijde strašně málo, ale to jsem si myslel do té doby, než jsem dostal jednotku MXM. Svalová hmota, kvalita a váhy šly směrem nahoru už za pouhé 2 týdny, změna byla opravdu znát. Těším se až na něj po dietě najedu! MXM trénink je sestaven na 7 týdny a mě se tak zalíbil že jsem ho protáhnul.

David Sofka:
Trénink MXM bol pre mna zmena nikdy som takto necvičil vždy som cvičil 5-6 krát do týždňa a každú partiu zvlášť. S MXM som sa posunul z váhami skoro na každú partiu a pribral par kilo. Určite si ho ešte rád zopakujem.

Jan Fobl:
Jednotku MXM jsem si zkusil minulý rok a byla to velice příjemná změna oproti splitovému vzoru a přitom rozmanitější jako třeba Korte. Cvičil jsem tvrdě a disciplinovaně a odměnou mi byl nárůst jak síly, tak svalové hmoty ale také úbytek tuku, protože mi jednotka “nakopla” metabolismus tak, že jsem se potil ještě celou noc po tréninku. Není to jednotka pro začátečníky ale vřele doporučuju pokročilým cvičencům pro zpestření návštěv fitcenter a zamezení stagnace

 

 

Takže zde jste měli možnost přečíst si pocity a výsledky z tréninku, každý z nich je víceméně jiný somatotyp člověka a víceméně byl výsledek u všech! Já osobně jsem si trénink taky velmi oblíbil a taky se k němu určitě vrátím! 

 


Část Obořil Elite Teamu
 

Zpět